تبلیغات
وبلاگ حسین کمیلی-کارمند بانک مسکن - سوتی های بانکی و غیر بانکی! - قسمت هشتم
JavaFILE
دعای فرج آقا امام زمان

کانال مولتی-مدیای آموزشی بانک مسکن برای دریافت اطلاعات بیشتر به کانال اطلاع رسانی من در تلگرام بپیوندید
و از مطالب جالب به اشتراک گذاشته شده در مورد حسابها و تسهیلات بانک مسکن استفاده نمائید.

واردشدن به صفحه بنده در تلگرام:
کانال مولتی-مدیای آموزشی بانک مسکن(جام تی-وی)
https://t.me/JamTV


مشاهده آنلاین پرواز هواپیماها بر فراز ایران و سراسر جهان
http://hoseinonline.mihanblog.com/extrapage/airline

بعلاوه  معرفی نرم افزارِ اندرویدی مربوطه با  قابلیت دانلود

پرسش و پاسخ حسین آنلاین
Ask Me   شما نیز میتوانید سوالات خود رادر این وبلاگ مطرح نمایید.

(( بعلت تنوع و تعدد سوالات و نیز مشکلات و گرفتاریهای شخصی؛ ممکن است زمان پاسخگویی سوالات کمی طولانی گردد که پیشاپیش از شما عذرخواهی مینمایم. همچنین خواهشمندم قبل از طرح سوال، حتما به سوالات سایر عزیزان و پاسخهای داده شده توجه فرمایید تا از طرح سوالات تکراری جلوگیری گردد. با تشکر))
 

تاریخ : سه شنبه 10 آبان 1390
مردی با اسلحه وارد یک بانک شد و تقاضای پول کرد.
وقتی پولهارا دریافت کرد رو به یکی از مشتریان بانک کرد و پرسید : آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟
مرد پاسخ داد : بله قربان من دیدم!
سپس دزد اسلحه را به سمت شقیقه مرد گرفت و اورا در جا کشت.
او مجددا رو به زوجی کرد که نزدیک او ایستاده بودند و از آنها پرسید آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟
مرد پاسخ داد : نه قربان. من ندیدم اما همسرم دید!!!!!


تصویر سوتی در بانکسلام

قسمت هشتم سوتی های بانکی را آماده کرده ام که تقدیم حضورتان میکنم :

در این قسمت میخوانیم:
1- نگهبان صندوقدار
2- ماجرای همکار بانکی
3- اینهم از آدرس دادن ما
4- تحویـلدار یا اوسـتا بنّا !



 1- نگهبان بانک یا صندوقدار؟!

پسر جوانی وارد شعبه میشود و یکراست سراغ نگهبان شعبه که پشت باجه اول نشسته و در حال چایی خوردن میباشد میرود:

پسر جوان: آقا ببخشید ، صندوقه؟!!
نگهبان(با لبخند):نه اعتباراته!
و در حالیکه به شانه های خود اشاره میکند ادامه میدهد:
- عجب! این لباس و این قُپه ها(!) رو ندیدی ؟.....! پیش نفر سوم برو ، پسر خوب.
- ببخشید جناب . عجب سوتی دادم !
     
---------------------------------------------------------------------------
2- ماجرای همکار بانکی!

توضیح اولیه:پین پد(Pin Pad) دستگاهی تعبیه شده در شعب بانکها میباشد که از لحاظ ظاهری شبیه دستگاههای کارتخوان فروشگاهها(POS) بوده ولی فقط برای عملیات بانکی همان بانک قابل استفاده میباشد.

شخصی اصرار دارد که بوسیله دستگاه پین پد داخل شعبه از کارت بانکی دیگر مبلغی را برداشت کند و همکار ما به ایشان یادآور میشود که اینکار امکان ندارد:
مشتری : من خودم همکار شما هستم و میدونم که اینکار امکان پذیر هست پس باید کار من رو انجام بدین.
همکار : من در تعجبم. شما همکار کدام بانک هستین که دستگاههای پین پدتون چنین قابلیتی داره؟
مشتری : من در واقع؛ فرهنگی بوده و مسئول یک صندوق قرض الحسنه خانوادگی هستم (؟!!)
همکار : هـــــــــــا ! از اون لحاظ!!!
سوتی های بانکی در حسین آنلاین
----------------------------------------------------------------------------------
3- اینهم از ماجرای آدرس دادن ما !

چون شعبه ما در یک منطقه تجاری و اداری خیلی شلوغ واقع شده بود؛ در طی روز تعداد بسیار زیادی مراجعه کننده داشتیم که از ما آدرس میپرسیدند.مثلا اینجوری : آقا ببخشید نزدیکترین بانک ملی اینجا کجاست؟... نه اونطرف نه.به اینطرف نیست؟.... خلوته؟!----- آقا ببخشید اداره ثبت کجاست؟... خیلی دوره؟ ... اونطرفه بلواره یا اینطرف؟.... و.....

حالا تو این گیر و ویر بعضی میومدن و اعتراض میکردن که چرا به ما آدرس اشتباه دادین!
برای حل این معضل(!) و جهت رفع هرگوه شک وشبهه تصمیم گرفتیم که آدرس کلیه ادارات ؛ بانکها ؛ پاساژها و سایر اماکن تجاری عمده را بصورت دقیق و با ذکر فاصله تقریبی(!) تایپ کرده و در تابلو شعبه نصب کنیم تا این مشکل را بصورت کلی ریشه کن کرده باشیم!
 
حالا ببینید با این ابتکار چه راحت مشکل حل شد:!
مراجعه کننده اول : ببخشید آقا؛ این آپاراتی بغل کی میاد؟؟؟!
مراجعه کننده دوم : سلام.خسته نباشید.دکتر متخصص زنان و زایمان کجاست این دور و برا ؟؟؟؟!!
مراجعه کننده سوم: آقا شرمنده ؛ سرویس بهداشتی کجا برم ؟



-------------------------------------------------------------------------------------
4- تحویـلدار یا اوسـتا بنّا !

چند روز پیش برای انجام یک کار بانکی رفته بودم به یکی از بانکهای شهرمون.
نمیدونم چرا هروقت کار بانکی برام پیش میاد؛ فضولیم گل میکنه و خوب داخل اونجا را و وضعیت کارمنداشون و نحوه کارکردنشون رو ور انداز میکنم.شاید میخوام ببینم که خودم از اونور چجوری دیده میشم!

ماجرا از اینجا شروع میشه که باجه تحویلدار محترم خیلی پهن و عریض بود و در واقع بین تحویلدار و مشتری یک چیزی بین یک تا یک و نیم متر فاصله افتاده بود.نمیدونم . شاید مسئولین نخبه اونجا جهت جلوگیری از سرقت باجه صندوق ؛ چنین خلاقیتی را بروز داده اند!

حالا چند گفتگویی که در این فاصله بین صندوقدار عزیز و مشتریان محترم صورت گرفت را بصورت طنز و با افزودن مقداری پیاز داغ ؛ خدمتتان تقدیم میکنم.

مشتری اول:
صندوقدار : مادر جان چقدر پول میخوای؟
خانم مسن : چی میگی ننه؟ یه کم بلندتر حرف بزن منم بشنفم چی میگی
صندوقدار در حالیکه پولهارو نشون پیرزن میده با اشاره میگه : چقدر؟!
خانم مسن : ها! دویست تومن ننه !!!

مشتری دوم:
صندوقدار : جناب، این دو میلیون که خواستی نصفش پوله نصفش تراول. بگیر که اومد!
مرد جوان : آقایون و خانما کنار. آماده ام آقا . پرتاپ کن بیاد!!!

مشتری سوم(خودم!):
من : ببخشید همکار عزیز، چاره ای نیست.بگیر این دفترچه رو !!(و پرتابش کردم!)
صندوقدار : مرسی چه نشونه گیری!
من : حالا جهت مشتری مداری نمیشه اینجا یک قابلمه بزارین و دو سرشو نخ ببندین و توش دفترچه و پولهارو بزاریم و طرف مقابل رو گیشه بکشه! اینجوری خیلی مدرنتر میشه!
و دوتایی باهم میخندیم.

-------------------------------------------------------------------------------------
و بالاخره اینم یک سوتی تصویری !

سوتی های بانکی در حسین آنلاین


- پی نوشت :  تشکر میکنم از همکارانی که ماجرای این سوتی ها را برای من فرستاده اند.

سایر مطالب پربازدید:                                                               
1-
سوتی های بانکی و غیر بانکی!
2-
فرهنگ رانندگی در ایران + عکس
3- روشهای سرقت از عابر بانک شما
4- ماجـرای دوربین مخفی های خارجی
5- توضیح حساب اوراق خرید بانک مسکن
6- یادداشتهای مدیریتی - خاطرات یک مدیر
7-
اسکروچ‌ها در شهر - سریالی ابدی و ازلی
8- کسی که رمز عابر بانکها را دزدید(فیلم و عکس)
9- یادی از دوران کودکی (همراه با تصویر و قابلیت دانلود)
10- مقایســه بازاریابی و مشتری مداری در ایران و جهان




*** اگر مطلب ارائه شده در اینجا برای شما مفید بود با کلیک بر روی +1 و دادن امتیاز در گوگل، آنرا به دیگران نیز معرفی نمایید.





طبقه بندی: سوتی های بانکی و غیر بانکی، 
ارسال توسط حسین كمیلی
جدیدترین اخبار بانک مسکن :                          
>> معرفی خدمات جدید موبایل بانک مسکن(شبا-بارکد و...) +لینک دانلود  - اطلاعات بیشتر در اینجــا
>>
معرفی همبانک مسکن-متصدی خدمات متنوع بانکی در دستان شما!! - اطلاعات بیشتر در اینجــا
>
> افزایش سقف تراكنش‌های مالی از درگاه‌های الكترونیك بانك مسكن-اطلاعات بیشتر در اینجــا
>> شرایط جدید ملک خریداری‌شده جهت دریافت وام خریدمسکن - اطلاعات بیشتر در اینجــــــا
>
> نرم افزار‌جدید موبایل‌بانک مسکن مبتنی بر سیستم‌عامل IOS-اطلاعات بیشتر در اینجــا
>> امكان ارسال پایا و ساتنا از طریق خودپردازهای بانك مسكن- اطلاعات بیشتر در اینجــا
>> برداشت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک مسکن!!! - اطلاعات بیشتر در اینجــــا
>
> آشنایی با سیستم پرداخت الکترونیکی عوارض - اطلاعات بیشتر در اینجــــــــــا


:. خدمات مشتریان بانک مسکن با شماره تماس66723015-021 پاسخگوی سوالات شما عزیزان
      در حوزه
خدمات بانکداری الکترونیک می باشد.
:. همچنین برای طرح سوالات خود در زمینه وام و تسهیلات بصورت تلفنی با شماره 61088-021
      دایره ارتباط با مشتریان بانک مسکن تماس حاصل نمایید.

:. بنده نیز در همین وبلاگ تا حد امکان پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهم بود . شما میتوانید سوالات خود را در این لینک ثبت نمایید:   http://hoseinonline.mihanblog.com/post/237 





در این وبلاگ
در كل اینترنت

کمک به کودکان عزیز سرطانی

ساعت اختصاصی وبلاگ


امروز :
اطلاع‌رسانی صوتی-تصویری
در وبلاگ حسین کمیلی

ادامه اطلاع رسانی بصورت ویدوئو-کلیپ
در پایین همین ستون
مطالب متنوع
موضوعات
آرشیو مطالب
امکانات جانبی(1)
اخبار گوناگون

امکانات جانبی (2)
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب ارسال شده: عدد
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :
  • پراکندگی جغرافیاییِ بازدیدکنندگان این وبلاگ
  • free counters Search Engine Submission - AddMe
    استــخدام

    آگهـــــــــی
    ادامه اطلاع‌رسانی صوتی-تصویری
    در وبلاگ حسین کمیلی