تبلیغات
وبلاگ حسین کمیلی-کارمند بانک مسکن - نیم نگاهی به وبلاگ همکاران بانکی - قسمت یازدهم
JavaFILE
دعای فرج آقا امام زمان

کانال مولتی-مدیای آموزشی بانک مسکن برای دریافت اطلاعات بیشتر به کانال اطلاع رسانی من در تلگرام بپیوندید
و از مطالب جالب به اشتراک گذاشته شده در مورد حسابها و تسهیلات بانک مسکن استفاده نمائید.

واردشدن به صفحه بنده در تلگرام:
کانال مولتی-مدیای آموزشی بانک مسکن(جام تی-وی)
https://t.me/JamTV


مشاهده آنلاین پرواز هواپیماها بر فراز ایران و سراسر جهان
http://hoseinonline.mihanblog.com/extrapage/airline

بعلاوه  معرفی نرم افزارِ اندرویدی مربوطه با  قابلیت دانلود

پرسش و پاسخ حسین آنلاین
Ask Me   شما نیز میتوانید سوالات خود رادر این وبلاگ مطرح نمایید.

(( بعلت تنوع و تعدد سوالات و نیز مشکلات و گرفتاریهای شخصی؛ ممکن است زمان پاسخگویی سوالات کمی طولانی گردد که پیشاپیش از شما عذرخواهی مینمایم. همچنین خواهشمندم قبل از طرح سوال، حتما به سوالات سایر عزیزان و پاسخهای داده شده توجه فرمایید تا از طرح سوالات تکراری جلوگیری گردد. با تشکر))
 

تاریخ : پنجشنبه 13 شهریور 1393
سلام؛
وبلاگ حسین کمیلی
در اینجا نگاهی خواهیم داشت به وبلاگ همکاران عزیز بانکی.

در این مطلب خواهیم خواند:
1- پولگذاری خود پرداز و اعتراض مشتری
2- شیوه جدید کلاهبرداری
3- کلاهبرداری اینترنتی
4- یک سوژه دل به هم‌زن
5- سوسک در خود پرداز
6- وقتی دختر کوچولو میخواد بوسم کنه!
7- اعتراض به صدا و سیما
8- هیچ گاه این سه حرف را فراموش نکنید...
9- خاطره ای از یک مدیر
10- ....






لطفا ادامه مطلب را مشـــاهده نمایید.


آقای مهدی طاهری - همکار بانک کشاورزی
یه روز خودپرداز پولش تموم شده بود و منم مشغول پولگذاری بودم.دیدم یکی داره به شدت در شعبه رو میزنه.برفتم دم در دیدم یه اقای حدودا 30 ساله است.اتوکشیده و با شخصیت به نظر می رسید.سلام کردم ولی جوابی نشنیدم.میشد از چهره‌اش فهمید که خیلی عصبانیه.سعی کردم کاری نکنم که عصبانیتش بیشتر بشه.گفتم بفرمایید اقا.چی شده؟؟چرا اینقدر عصبانی هستییسد؟خطایی سرزده؟؟
با عصبانیت گفت:ببندید در این بانکتون رو!!
گفتم چی شده مگه؟
گفت:آخه این چه وضعشه؟؟یعنی چی دستگاهتون پول نمیده؟من الان پول میخوام.
گفتم آقای محترم چند دقیقه ای باید صبر کنید.
گفت نمیشه.زود راش بندازین
گفتم نمیشه اقای محترم.پول نداره.باید پول بذارم داخلش
گفت دیگه الکی نگو.بگو نمیخوایم دستگاه کارکنه.نمیخوایم کار مردم رو راه بندازیم
گفتم اخه پول تا توش نباشه که که نمیتونه به شما پول بده و کارتون رو راه بندازه
گفت جمعش کنید.به یکی این حرفو بزنید که ندونه.اخه چیکار به شما داره که پول بذارید توش.خودشون از تهران پول میذارن توش.ربطی به شما نداره
منو بگی هم خندم گرفته بود و هم نمیتونستم بخندم تا عصبانیتش بیشتر نشه
هیچی دیگه دررو بستم و اومد 3 ساعت فکر کردم گفتم نکنه راس راسی از تهران دستگاه ها رو پولگذاری می کنن....


آقای فیض اله علی پور - همکار بانک ملی

بانک ملی ایران درخصوص شیوه جدید کلاهبرداری افراد سودجو هشدار داد.
اخیراً افرادی سودجو با توزیع کیف پول جیبی با آرم "بانک ملی ایران" در بین منازل هموطنان، سعی در اغفال و گمراه کردن آنان می‌کنند.
بر این اساس این افراد این کیف‌ها را به بهانه برنده شدن در قرعه‌کشی حساب‌های بانک ملی ایران توزیع کرده و خواستار شماره حساب، اطلاعات حساب، شماره تلفن همراه و … از طعمه‌های خود می‌شوند. بانک ملی ایران با اعلام این شگرد جدید کلاهبرداری از هموطنان خواست در حفظ اطلاعات محرمانه شخصی و حساب خود هوشیار باشند.


آقای حسین صفابخش - کارمند بانک سینا

سوسک مرده‌ای که در جدار شیشه محافظ مانیتور دستگاه عابر بانک دیده می‌شود، تصویر چندش آوری پدید آورده که شاید نادیده گرفتن و تحمل آن برای آقایان نیز سخت باشد اما به نظر می‌رسد که پتانسیل بسیار بالایی برای گریزان کردن خانم‌ها (به ویژه آن دسته از خانم‌هایی که فوبیای سوسک و حشرات دارند!) از این عابر بانک واقع در ترمینال شرق تهران پدید آورده باشد!



پریا و یک سوژه دل‌به‌هم‌زن!!
پیرمرد مشتری وقتی جلوی باجه همکارم می شینه هرچه همکار محترم بنده ازش می خواد که کاغذ نوبتش را تحویل بده، طرف با زبان بی زبانی و اشارات متفاوت می گه که به اون کاغذ فعلاً نیاز داره. پیرمرد عزیز از همکار باجه کناری یه سوزن ته گرد هم می گیره که در راستای دستیابی به هدفش حداقل ابزار مورد نیاز را در دسترس داشته باشه. مشتری خوش ذوقی که باجه بغلی پیرمرد نشسته بود مناظر بدیعی را حول و حوش پیرمرد مشاهده کرد و بی سرو صدا با گوشی همراهش از اونها عکس گرفت.
در حالی که همکارم کار پیرمرد را انجام می داد در اطرافش عکس مشتری خوش ذوق بین سایر همکاران دست به دست می شد به طوری که حتی عکس مزبور به دست ماهائی که دور از صحنه بودیم هم رسید.
توی تصویر مورد نظر پیرمرد عزیز به همراه چند قلم جنس دیده می شد که یکی از اونها که خیلی راحت در کنارش روی میز پشت باجه بود یه قالب کامل دندان مصنوعیش بود.
اینگونه بود که عکس العملهای پیرمرد برای بچه ها قابل توجیه شد.اولین اونها توسل جستن به زبان اشاره برای پاسخگوئی به همکارم بود و موارد بعدی هم ندادن کاغذ نوبتش و درخواست سوزن ته گرد، که از اونها برای تمیز کردن لثه اش استفاده کرده بود و حتی این موضوع شاهد عینی هم داشت.
خلاصه که اون روز سوژه جالب، عجیب و دل به همزنی داشتیم.


همکار بانک رفاه
هیچ گاه این سه حرف را فراموش نکنید:" لحد"

خواندن این متن تنها یک دقیقه از زمان شما را خواهد گرفت... یک متخصص اعصاب اعلام کرده است که اگر شخصی را که دچار حمله شده در 3 ساعت به بیمارستان منتقل کنند می توان عوارض ناشی از حمله را به طور کامل از بین برد. بله به طور کامل!!وی می گوید روش شناسایی حمله و رساندن بیمار به درمان های پزشکی در کمتر از 3 ساعت به شناسایی علایم آن بستگی دارد. شناسایی علایم سکته در برخی موارد شناسایی علایم سکته کار بسیار سختی است. متاسفانه نا آگاهی افراد می تواند منجر به فاجعه ای جبران ناپذیر شود. سکته می تواند باعث مرگ یا آسیب مغزی فرد گردد و این در حالیست که اطرافیان شخص حتی متوجه علایم سکته نشده اند.

پزشکان اعلام کرده اند که اطرافیان قربانی می توانند تنها با پرسیدن سه سوال ساده متوجه علایم سکته شوند:

ل: از شخص بخواهید تا "لبخند" بزند.

ح: از شخص بخواهید که "حرف" بزند یا یک جمله ساده را به درستی ادا کند.( مثلا: امروز هوا آفتابی است)

د: از وی بخواهید هر دو "دست"اش را بلند کند. اگر فرد در انجام هر کدام از موارد زیر مشکل داشت ، در اسرع وقت با اورژانس تماس گرفته و علایم را برای امدادگران توضیح دهید.


همکار بانک ملت
برای کاربران بانکداری اینترنتی بانک ملت ایمیلی با مشخصات زیر ارسال شده که یکیش هم برای من اومده بود.

You have 1 New Alert Message

          Please login to your Bank Mellat Online Login and visit
         the Message Center section in order to read the message
 
       To Login, please click https://ebanking.bankmellat.ir/ebanking
 
                                     Bank Mellat Ebanking
        . This is a system generated email. Please do not reply to it
                  
                             Copyright 2009  Bank Mellat Iran

در این ایمیل از کاربر خواسته شده به لینک جعلی بانکداری اینترنتی بانک ملت که با رنگ قرمز مشخص شده  وارد بشن تا کاربر پیام مربوط به بانکداری اینترنتی خودش رو مشاهده کنه که اصلا واقعیت نداره

توجه کنید که برای گمراه کردن ، ادرس روکه  https://ebanking.bankmellat.ir/ebanking هست در متن ایمیل صحیح نوشتن ولی با کلیک کردن روی این آدرس شما رو به آدرس جعلی لینک مدن

هدف اصلی فقط اینه که کاربر روی لینک کلیک کنه و به یک سایت جعلی که کاملا شبیه بانکداری اینترنتی بانک ملت هست ارجاع داده بشه و با وارد کردن شناسه و رمز بانکداری اینترنتی مشخصاتش رو سرقت یا در اصطلاح هکش بکنند

این شیوه کلاهبرداری رو که بارها بانک ملت و پلیس فتا هشدارش رو به مشتریان داده فیشینگ میگن

آگاه باشید که از این صفحات به تعداد زیاد در اینترنت وجود داره و فقط ما باید هوشیار باشیم و چند نکته رو رعایت کنیم

1- ادرس نوشته شده در آدرس بار مرورگرمون رو با آدرس اصلی بانکداری اینترنتی مطابقت بدیم

2-همچنین به هنگام مراجعه به وب سایت فوق، حتما به وجود حرفS در انتهای کلمه HTTPS در نوار آدرس و همچنین علامت نشانگر امنیتی (قفل) همانند شکل زیر توجه نمائید.


متصدی جوان
توی شعبه اتفاقات جالبی می افته و من فرصت نمی کنم بیام اینجا و بنویسم ولی یکی از اتفاقات بامزه این چند روزه این بود:

اصولا من به بچه ها خیلی خیلی علاقه دارم و ظاهرا بچه ها هم به من توجه دارن اکثر بچه ها که میان شعبه یه سری به من میزنن ... از جمله نو‍ژان کوچولو که عملا یه لپه که دست و پا در اورده... یه بچه تقریبا 2-3 ساله و بانمک که فقط خندیدن بلده... خیلی راحت هر وقت با مامانش میاد شعبه از اطاق رئیس و جلوی چشمش یه بای بای میکنه و میاد درست پشت باجه من... انقدر این دختر بانمکه ... بغل
یه بار یه دختر بانمک 4-5 ساله اومد پشت باجم بهش شکلات دادم... وقتی مامانش صداش کرد که برن برگشت و مودبانه گفت: میشه شما رو ببوسم؟ماچ

من:خجالت


آقای رضا میر
دیشب ﭘﺪﺭﻡ ﺑﺎ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺻﺪﺍ ﻭ ﺳﯿﻤﺎ ﺗﻤﺎﺱ ﮔﺮﻓﺖ. ﻭ ﺑﺎ ﻟﺤﻨﯽ ﺗﻨﺪ ﻭ ﺍﻣﺎ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺑﻐﺾ ﺍﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺩ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﮔﺮﻓﺖ .
ﻫﺮ ﺟﻤﻠﻪ ﮐﻪ ﭘﺪﺭﻡ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﺩﺭ ﻧﻈﺮﻡ ﺧﺸﺘﯽ ﻣﯽ ﺍﻣﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯿﺮﯾﺨﺖ ..
ﭘﺪﺭﻡ : ﭼﺮﺍ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﯿﺪ؟ﭼﺮﺍ ﻓﯿﻠﻢ ﻫﺎﯼ ﺻﺤﻨﻪ ﺩﺍﺭ ﭘﺨﺶﻣﯿﮑﻨﯿﺪ؟
ﺁﻗﺎ ﺟﺎﻥ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﻭﺗﺎ ﺑﭽﻪ ﮐﻮﭼﯿﮏ ﺩﺍﺭﻡ ..
ﺻﺪﺍﯼ ﺿﻌﯿﻔﯽ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺗﻠﻔﻦ : ﺁﻗﺎ ﺁﺭﺍﻡ ﺑﺎﺷﯿﺪ . ﮐﺪﺍﻡ ﻓﯿﻠﻢ ﺻﺤﻨﻪﺩﺍﺭ؟ﻣﺎ ﮐﺪﺍﻡ ﻓﯿﻠﻢ ﺑﺪﻭﻥ ﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﺭﺍ ﭘﺨﺶ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯾﻢ؟ !!!!
ﭘﺪﺭﻡ :ﭼﻪ ﻣﯿﺪﺍﻧﻢ؟ﻣﺜﻼ ﻫﻤﺎﻥ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﺳﺲ ﻣﺎﯾﻮﻧﺰ .ﮐﻪ ﯾﮏﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﭼﻬﺎﺭ ﻧﻔﺮﻩ،ﻣﯿﺰ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺧﻮﺵ ﺭﻧﮕﯽ ﭼﯿﺪﻩ ﺍﻧﺪ . ﻭ ﻫﺮﮐﺪﺍﻡ ﯾﮏ ﺟﻮﺭ ﻏﺬﺍ ﻣﯿﺨﻮﺭﻧﺪ .
ﯾﺎ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﺁﻥ ﯾﺨﭽﺎﻝ ” ﺳﺎﯾﺪ ﺑﺎﯼ ﺳﺎﯾﺪ”ﮐﻪ ﭘﺮ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﻣﯿﻮﻩ ﻫﺎ ﻭ ﺧﻮﺭﺍﮐﯽ ﻫﺎﯾﻪ ﺭﻧﮕﺎﺭﻧﮓ .ﯾﺨﭽﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﭘﺪﺭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ ﺧﺮﯾﺪﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﮐﺠﺎ ﺟﺎ ﺩﻫﺪ ﺍﺯ ﻓﺮﻁ ﭘﺮ ﺑﻮﺩﻥ ..
ﺁﻗﺎ ﻣﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﭽﻪ ﺧﺮﺩﺳﺎﻝ ﺩﺍﺭﯾﻢ. ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﮐﻨﯿﺪ ..
ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺁﻥ ﻣﺮﺩ ﺟﻮﺍﺑﯽ ﺑﺪﻫﺪ .ﺻﺪﺍﯼ ﭘﺪﺭﻡ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ ﻋﺎﺟﺰﺍﻧﻪ ﻣﯿﺸﻮﺩ …
ﺁﻗﺎ …. ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﮐﻢ ﺳﻦ ﻭ ﺳﺎﻟﻨﺪ . ﺯﯾﺎﺩ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﻤﯿﺸﻮﻧﺪ. ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺑﺠﺎﯼ دست ﻫﺎﯼ ﺁﻥ ﺯﻥ ﺧﺎﺭﺟﯽ . ﻣﯿﻮﻩ ﻫﺎ ﻭ ﻏﺬﺍﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ هم ﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﮐﻨﯿﺪ؟؟؟ ﯾﺎ ﺣﺪﺍﻗﻞ .ﺍﺯ ﺁﻥ ﺳﺎﯾﻪ ﻫﺎﯼ ﺳﯿﺎﻩ ﮐﻪ ﺑﺠﺎﯼ ﻟﺒﺎﺱ ﺭﻭﯼ ﺑﺎﺯﻭﻫﺎﯼ ﺁﻥ ﺯﻧﻬﺎ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪ. ﺭﻭﯼ ﺍﯾﻦ ﻏﺬﺍﻫﺎ ﻫﻢ ﺑﮑﺸﯿﺪ؟ ﻣﯿﺸﻮﺩ بهمراه ﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﮐﺮﺩﻥ قسمتهایی از ﻓﯿﻠﻢ. ﺻﺤﻨﻪ ﻏﺬﺍ ﺧﻮﺭﺩﻧﺸﺎﻥ ﺭﺍ هم ﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﮐﻨﯿﺪ؟؟؟
ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯾﻢ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯﯾﺴﺖ ﯾﮏ ﺷﮑﻢ ﺳﯿﺮ ﻏﺬﺍ ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ ﺍﻧﺪ. ﺭﺍﺳﺘﺶ رﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫﯽ . ﺁﻧﻬﺎ ﺍﺻﻼ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﻨﺪ ﯾﮏ ﺷﮑﻢ ﺳﯿﺮ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﻘﺪﺭ ….ﻣﻤﻨﻮﻥ ….
ﭘﺪﺭﻡ ﺗﻠﻔﻦ ﺭﺍ ﻗﻄﻊ ﻣﯿﮑﻨﺪ . ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﺎﻻ ﮐﺸﯿﺪﻥ پی ﺩﺭ ﭘﯽ ﺩﻣﺎﻍ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺍﺯ ﺁﺷﭙﺰﺧﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﮔﻮﺵ ﻣﯿﺮﺳﺪ .
ﮐﻤﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﺬﺭﺩ . ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﺳﮑﻮﺕ ﺧﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﻣﯿﺸﮑﻨﺪ …
ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﺩﺍﺩﺍﺷﯽ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ﭼﻪ ﮐﯿﮑﺎﯼ ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ ﺍﯼ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯿﺪﻩ …
ﻭ ﺑﻌﺪ ﻫﻢ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺷﺪﻥ ﺑﻐﺾ ﻣﺎﺩﺭﻡ ..
ﻭ ﺍﻧﺪﮐﯽ ﺑﻌﺪ ﻫﻢ ﭘﺪﺭﻡ ….
ﻭ ﻣﻦ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺳﻮﺍﻝ؟؟ !!!
ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺁﻥ ﻣﺮﺩ ﻫﯿﭻ ﺟﻮﺍﺑﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﻮﺍﻟﻬﺎﯼ ﭘﺪﺭ ﻧﺪﺍﺷﺖ ..
ﻭ ﭼﺮﺍ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﺪ؟؟؟ !!
ﻭ ﭼﺮﺍ ﭘﺪﺭﻡ؟؟ !!!


جناب آقای حسین زاده در سلسله خاطرات مدیریتی خود و پس از توضیحات مربوط به دشواری دعوت از مدیر عامل برای سفر به استان تحت مسئولیت ایشان  و دشواری هماهنگی با استاندار جهت شرکت در مراسم خوش آمد گویی و نحوه درمیان گذاشتن مشکلات استان با مدیر عامل؛ در قسمتی از خاطرات خود به نکات زیبایی در مورد مسائل رفاهی همکاران می‌پردازند:
دیر وقت بود و میهمانان پس از خداحافظی با استاندار ، برای استراحت راهی اتاق‌های شان می شدند ولی من پی فرصتی می‌گشتم تا درخواست‌هایم در باره اداره امور شعب را با مدیرعامل در میان بگذارم. می خواستم مجوز و دستورات لازم را از ایشان اخذ کنم. موضوع را ابتدا در پشت پرده با همراهان مدیرعامل، یعنی آقایان صدقی وکاظمی‌دینان مطرح کرده و از ایشان درخواست نمودم برای جلب رضایت مدیرعامل کمکم کنند. درخواست کردم یاری‌ام دهند. آنها قول حمایت و همکاری دادند. بنابراین از آقای مدیرعامل درخواست نمودم وقتی را برای حرف‌ها و درخواست‌هایم اختصاص دهند. قرار شد در اتاق شان مستقر شویم . جایی که دور یک میز نشستیم. ساعت از دوازده و نیم شب گذشته بود. آقای دکتر ، پیپ خود را از جیبش درآورد ، توتونی در آن بارگذاشت و سپس روشنش کرد .عطر توتون پیپ در فضای اتاق پیچید . رو به من کرد و گفت : " درخواست های تان را مطرح کنید . "گفتم"... اداره امور شعب ما در موارد پرشماری عقب افتاده اند. تجهیزات و امکانات به قدر کافی مهیا نیستند". گفتم "... تهیه آن‌ها هم با مشقات فراوانی روبرو است" و گفتم "... سیاهه ای از نیازهای مان را تهیه کرده‌ام و تقدیم تان می‌کنیم تا دستورات لازم را صادر فرمایید".
ایشان قول مساعد دادند. اما مهم ترین درخواستم را برای آخرین لحظه  نگاه داشته بودم تا در شرایط بهتری مطرح کنم. آن لحظه فرا رسیده بود. گفتم "...جناب دکتر، همکاران برای تفریح و ورزش کردن، امکانات مناسبی ندارند. درخواست دارم موافقت خود را با ساخت و تأسیس مجتمع ورزشی بر روی قطعه زمینی كه از قبل فراهم شده است اعلام فرمایید و دستور تخصیص بودجه مورد نیاز را صادر نمایید". ایشان در این مورد سرسختی نشان داده و گفتند "... از قبل فقط در یکی دو استان چنین امکاناتی مهیا شده است. استان های پرشماری چنین درخواست هایی دارند که تاکنون با آن‌ها مخالفت شده، بنابراین امکان موافقت با درخواست شما وجود ندارد".
علیرغم پاسخ منفی آقای دکتر، بر درخواستم پافشاری و اصرار کرده و گفتم "...جناب دکتر! دل بسته ایم در این سفر از جانب شما، چنین یادگار و هدیه ای برای همکاران دریافت کنیم، لطفاً با این درخواست موافقت فرمایید". در آن لحظه آقایان صدقی و کاظمی‌دینان هم به کمک و یاریم آمدند و در نهایت موافقت مدیرعامل را دریافت کردیم.
از این که توانسته بودم موافقت ایشان را برای این امر جلب کنم خیلی خوشحال شدم. خرسند از این که توانسته بودم برای همکاران استان قدمی بردارم...


و بالاخره نثری زیبا از :

آقای مهدی خرمی فرد - همکار بانک کشاورزی
تشکر از کسانی که مرا ترک می کنند، آنان به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست.
 تشکر از کسانی که با من می مانند، آنان به من معنای دوست داشتن واقعی را نشان می دهند.



سایر مطالب پربازدید                  
1- سوتی های بانکی
2- یادداشتهای مدیریتی - خاطرات یک مدیر
3- سارقان بی نقاب
4- بهـــارانه
5- همشاگردی سلام
6- یک تبلیغ ایرانی-افغانی!!
7- فرهنگ رانندگی ما!
8- swfها - این فایلهای دوست داشتنی
9- باز آمد بوی ماه مدرسه
10- مقایسه بازاریابی و مشتری مداری در ایران و جهان





طبقه بندی: نگاهی به وبلاگ همکاران، 
ارسال توسط حسین كمیلی
جدیدترین اخبار بانک مسکن :                          
>> معرفی خدمات جدید موبایل بانک مسکن(شبا-بارکد و...) +لینک دانلود  - اطلاعات بیشتر در اینجــا
>>
معرفی همبانک مسکن-متصدی خدمات متنوع بانکی در دستان شما!! - اطلاعات بیشتر در اینجــا
>
> افزایش سقف تراكنش‌های مالی از درگاه‌های الكترونیك بانك مسكن-اطلاعات بیشتر در اینجــا
>> شرایط جدید ملک خریداری‌شده جهت دریافت وام خریدمسکن - اطلاعات بیشتر در اینجــــــا
>
> نرم افزار‌جدید موبایل‌بانک مسکن مبتنی بر سیستم‌عامل IOS-اطلاعات بیشتر در اینجــا
>> امكان ارسال پایا و ساتنا از طریق خودپردازهای بانك مسكن- اطلاعات بیشتر در اینجــا
>> برداشت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک مسکن!!! - اطلاعات بیشتر در اینجــــا
>
> آشنایی با سیستم پرداخت الکترونیکی عوارض - اطلاعات بیشتر در اینجــــــــــا


:. خدمات مشتریان بانک مسکن با شماره تماس66723015-021 پاسخگوی سوالات شما عزیزان
      در حوزه
خدمات بانکداری الکترونیک می باشد.
:. همچنین برای طرح سوالات خود در زمینه وام و تسهیلات بصورت تلفنی با شماره 61088-021
      دایره ارتباط با مشتریان بانک مسکن تماس حاصل نمایید.

:. بنده نیز در همین وبلاگ تا حد امکان پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهم بود . شما میتوانید سوالات خود را در این لینک ثبت نمایید:   http://hoseinonline.mihanblog.com/post/237 





در این وبلاگ
در كل اینترنت

کمک به کودکان عزیز سرطانی

ساعت اختصاصی وبلاگ


امروز :
اطلاع‌رسانی صوتی-تصویری
در وبلاگ حسین کمیلی

ادامه اطلاع رسانی بصورت ویدوئو-کلیپ
در پایین همین ستون
مطالب متنوع
موضوعات
آرشیو مطالب
امکانات جانبی(1)
اخبار گوناگون

امکانات جانبی (2)
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب ارسال شده: عدد
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :
  • پراکندگی جغرافیاییِ بازدیدکنندگان این وبلاگ
  • free counters Search Engine Submission - AddMe
    استــخدام

    آگهـــــــــی
    ادامه اطلاع‌رسانی صوتی-تصویری
    در وبلاگ حسین کمیلی