تبلیغات
وبلاگ حسین کمیلی-کارمند بانک مسکن - "مدیری" که نهال همـدلی و محـبّت، نشاند.
JavaFILE
دعای فرج آقا امام زمان

کانال مولتی-مدیای آموزشی بانک مسکن برای دریافت اطلاعات بیشتر به کانال اطلاع رسانی من در تلگرام بپیوندید
و از مطالب جالب به اشتراک گذاشته شده در مورد حسابها و تسهیلات بانک مسکن استفاده نمائید.

واردشدن به صفحه بنده در تلگرام:
کانال مولتی-مدیای آموزشی بانک مسکن(جام تی-وی)
https://t.me/JamTV


مشاهده آنلاین پرواز هواپیماها بر فراز ایران و سراسر جهان
http://hoseinonline.mihanblog.com/extrapage/airline

بعلاوه  معرفی نرم افزارِ اندرویدی مربوطه با  قابلیت دانلود

پرسش و پاسخ حسین آنلاین
Ask Me   شما نیز میتوانید سوالات خود رادر این وبلاگ مطرح نمایید.

(( بعلت تنوع و تعدد سوالات و نیز مشکلات و گرفتاریهای شخصی؛ ممکن است زمان پاسخگویی سوالات کمی طولانی گردد که پیشاپیش از شما عذرخواهی مینمایم. همچنین خواهشمندم قبل از طرح سوال، حتما به سوالات سایر عزیزان و پاسخهای داده شده توجه فرمایید تا از طرح سوالات تکراری جلوگیری گردد. با تشکر))
 

تاریخ : جمعه 8 شهریور 1392
ســلام

مدتها بود که در نظر داشتم در مورد مدیری بنویسم که وجودش باعث دلگرمی، کلامش باعث آرامش، و منش و رفتارش الگویی کم‌نظیر بود. امّا واهمه داشتم که این دلنوشته، تعبیر به تملق گشته و اثر معکوس بجای گذارد. امّا ماه‌ها شایعه همراه با نگرانی و دلهره در بین همکاران بالاخره این هفته رنگ واقعیت به خود گرفت و او از مشهد به تهران منتقل گردید.

آقای آقا ملائی - وبلاگ حسین کمیلیجعفر آقاملائی؛ مدیری که نه فقط در راس مدیریتی بانک مسکن در استان خراسان رضوی بلکه در قلب تک‌تک کارکنان جای داشت. بازرسان و حسابرسانی که برای ماموریت به شهرستانهای استان می‌رفتند با کمال تعجب میگفتند که کارکنان شعب شهرستانها سراغ "حاج‌آقا" را از ما میگیرند و منتظر بازدید وی از شعب خود میباشند؛ چیزی که چندان مسبوق به سابقه نبوده است زیرا عموماً آنچه قبلاً از مدیران ارشد خود مشاهده کرده‌اند صرفاً کم‌توجهی و ایرادگیری بوده است.

جعفر آقا ملائی:
مدیری جدید در حال آمدن بود اما قبل از خودش، نام و آوازه‌اش بود که وارد این استان شده بود. وی در تاریخ 1387/09/16 به استان خراسان رضوی منتقل و مدیریت شعب این استان را برعهده گرفت. هنوز چند ماهی از ورود وی نگذشته بود که پروژه عظیم مسکن مهر، اجرائی گردید. وامهای روستایی و بافت فرسوده شهری نیز با فاصله‌ای اندک مصوب شده و بر عهده بانک مسکن قرار گرفت. وامهایی که فقط شاید همکاران بانکی از نحوه و سختی اجرای آنها واقف باشند. اما آیا کسی بود که در این شرایط دشوار به احوال همکاران بانک مسکن که بارها تا پاسی از شب به انبوهی از پرونده‌ها رسیدگی میکردند نیز توجهی داشته باشد؟؟...
"آقاملائی" مدیری‌آزاده ؛ برادری‌بزرگوار و معلمی بااخلاق بود که درحدّ توان، در حل مشکلات کارکنان خود نیز کوشش می‌نمود. او به خوبی میدانست که کارکنانی که دور از استرس و بافراغ بال کار میکنند بهتر میتوانند به مردم خدمت کنند و رضایت قلبی آنها را جلب نموده و نزد خداوند نیز سرافراز باشند.
وی در بازدیدهای ادواری از شعب علاوه بر رسیدگی به وضعیت منابع و مصارف هر شعبه و توصیه به جذب مشتری و مشتری‌مداری، کارکنان را به وصول مطالبات تشویق می‌کرد هرچند بر پیچیدگی و سختی وصول برخی معوقات اذعان مینمود(همچون معوقات روستایی و برخی دیگر از وامهای تبصره‌ای) . اما نکته‌ای که در این بازدیدها برای کارکنان دلگرم‌کننده بود احوالپرسی جداگانه از تک‌تک کارکنان و یادداشت‌برداری و رسیدگی به مشکلات آنان بود(کاری که شاید جزو وظایف مدیر شعب تعریف نشده باشد و در حیطه وظایف مدیران میانی باشد).
حافظه قوی و به خاطر سپردن مشخصات پرسنل، یکی از ویژگیهای منحصر‌به‌فرد وی به شمار میرفت. به یاد داشته باشیم که استان خراسان رضوی دارای کارکنان شاغل و بازنشسته زیادی بوده که به خاطرسپردن مشخصات آنها حتی برای کارکنان دوایر مرتبط با کارکنان نیز بسیار مشکل میباشد اما عجیب اینکه وی حتی آدرس تقریبی منزل بسیاری از همکاران را در خاطر داشت تا در هنگام جابجایی از شعبه‌ای به شعبه دیگر، مسئله بعدمسافت هم مدنظر قرار گیرد. دقت،متانت و صرف وقت بسیار در ساعات غیر اداری جهت حل مشکل همکاران از ویژگیهای خاص "حاج‌آقا" به شمار می‌آمد(توصیه میکنم حتما و حتما خاطره‌ای را که در ادامه مطلب نوشته‌ام مطالعه نمایید).

امّا از ابتدای امسال بود که شایعاتی مبنی بر رفتن "حاج‌آقا" در بین همکاران دهان‌به‌دهان می‌گشت. و... و سرانجام ...

و سرانجام روز جدائی فرا رسید و ایشان پس از خداحافظیِ شعبه‌به‌شعبه و تک‌به‌تک با کلیه پرسنل در مورخ 1392/06/05 طی مراسم تودیع و معارفه در میان اشک و گریه‌های کم‌نظیر همکاران با واگذاری این پست به مدیریت جدید از جمع ما در استان‌خراسان‌رضوی جدا شده و به قسمت ستادی تهران منتقل گردیدند.

ولیکن مطمئنیم روش و مَنِشی که او در این سالها پایه‌نهاد تا سالها مستحکم بوده و اخلاق‌مداری او بر همکاران جوان تاثیرات عمیق خود را گذاشته و در آینده شغلی و مدیریتی آنهاموثر واقع خواهد گردید. انشاءالله.

در ادامه مطلب خاطره بسیار زیبایی را از قول یکنفر از همکاران تحویلدار خدمتتان تقدیم میکنم. خواهش میکنم این مطلب را بخوانید و بدانید که مدیران موفق که در سایتها و وبلاگهای خود از آنها یاد میکنیم فقط‌وفقط در گوگل و میکروسافت و غیره نیستند بلکه مدیرانی بسیار تلاشگر و موثر در بین خود ما نیز حضور دارند که باید قدر آنها را بدانیم و از رفتار و کلامشان خوشه‎های معرفت بچینیم...

خاطره یک همکار   :
------------------------------------
بعد از مدتی کار مداوم جهت تمدد اعصاب و گرفتن روحیه مجدد؛ چند روزی مرخصی گرفته و به همراه تعدادی از اقوام قصد مسافرت نمودیم. بعد از مشورت تصمیم بر این شد که به جزیره کیش برویم اما چون تعدادمان زیاد بود و پول تور و هواپیما زیاد میشد با وسیله نقلیه شخصی راهی این سفر شدیم.

مسیر کرمان-مشهد - وبلاگ حسین کمیلیجایتان خالی. درکنار خانواده خیلی خوش گذشت و مسافرت خیلی خوبی بود. تا اینکه در مسیر بازگشت، به شهر کرمان رسیدیم. پس از گشت‌و‌گذاری در این شهر قدیمی و زیبا و بازدید از بازار و حمام گنجعلی‌خان و خرید زیره و قاووت به سرعت آماده حرکت شدیم چون میخواستیم طوری رانندگی کنیم که جاده کویریِ پیش‌رو را در طول شب طی کرده و از گرمای هوا در امان بمانیم. اما چشمتان روز بد نبیند!

دقایقی به نیمه شب بیشتر نمانده بود و تازه از شهر کوچک راور خارج شده بودیم که یکی از ماشینها دچار نقص فنی شد و دود زیادی از آن خارج میشد و نمیتوانست به خوبی حرکت کند. هرکار کردیم نتوانستیم ماشین را تعمیر کنیم. به‌ناچار با همان وضعیت به راور برگشته تا دنبال تعمیرکار بگردیم. اما در آن موقع از شب، شهر کاملا سوت و کور بود. حتی یک مسافرخانه هم جهت اسکان پیدا نکردیم. مانده بودیم که چکار کنیم. خستگی سفر به یکطرف، و گریه و بهانه‌گیری بچه‌ها و در راه ماندگی هم قوض بالا قوض شده بود.

با خودم گفتم شاید در این شهر بانک مسکن سوئیتی داشته باشد که بتوان از آن استفاده کرد. به ناچار در آن موقع شب، به آقای علی‌پرست(رئیس دفتر حاج‌آقا) زنگ زدم و ضمن معذرت خواهی موضوع را با وی درمیان گذاشتم. وی نیز با بزرگواری قول پیگیری داد. هنوز دقایقی نگذشته بود که آقای علی‌پرست تماس گرفت و گفت که با حاج‌آقا تماس گرفته و ایشان هم گفته‌اند که همان جایی که هستید بمانید و جایی نروید تا ببینیم چکار میتوانیم بکنیم.
دقایقی بعد دوباره آقای علی پرست تماس گرفت و اظهار داشت که حاج‌آقا با مدیر استان کرمان شخصا تماس گرفته‌اند و خواستار پیگیری سریع موضوع شده‌اند پس شما در همانجا منتظر بمانید تا نیروی کمکی برسد.

حدوداً بیست دقیقه گذشت که بناگاه در آن خیابان خلوت، انومبیلی با سرعت و زوزه‌کشان به سمت ما نزدیک شد و جلومان توقف کرد. اما قیافه‌اش به تعمیرکار نمیخورد!!
خود را معرفی کرد. رئیس شعبه بانک مسکن راور بود که طی تماس تلفنی مدیر آن استان، با خوشرویی به سراغ ما آمده بود. سرتان را درد نیاورم. یک گروهان آدم آنشب را در منزل آقای رئیس سرکردیم شام مفصلی را که همسر ایشان تدارک دیده بودند میل کرده و همانجا به خواب رفتیم. صبح هم صبحانه را در کنار خانواده آقای رئیس صرف کرده و آماده شدیم تا بدنبال تعمیرکار برویم. اما ناگهان صدای زنگ به صدا درآمد. آقای رئیس گفت که مدیریت استان تعمیرکار مورداعتمادی را فرستاده که هم‌اکنون جلو در منتظر است!!!
چند ساعتی طول کشید و ماشین هم تعمیر شد . همراهان لحظه به لحظه متعجب‌تر و من هم خوشحال‌تر و سرافرازتر.
وسایل را جمع و جور کردیم که راه بیفتیم اما آقای رئیس دست من را گرفت و گفت: حالا که نزدیکه ناهار شده و هیچ راهی نداره مگه اینکه یک ناهار هم خدمتتان باشم وگرنه چطور سرم را جلو مدیر استان بلند کنم!

از مهمان نوازی مردم کرمان بسیار شنیده بودم اما میدانستم که پیگیری و سفارش حاج‌آقا در این جریان بسیار موثر بوده است و من به هیچ‌وجه نمیتوانم لطف ایشان را جبران کنم. به محض ورود به مشهد با تشرف به حرم آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع)؛ برای سلامتی او و خانوده‌اش از صمیم قلب دعا نمودم...
وقتی به سر کار برگشتم احساس میکردم که انگار قدرت بیشتر از همیشه در وجودم جریان داشت.

---------------------------------------
در پایان؛ ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای حاج‌آقای آقا‌ملائی، به مدیر جدید استان جناب آقای صالحی خیر مقدم میگوئیم. انشاءالله ایشان نیز با تکیه بر تجربیات گذشته و بکمک همکاران گرامی، دوران پرباری را در این استان سپری نمایند.

جناب آقای آقاملائی و جناب آقای صالحی- وبلاگ حسین کمیلی



طبقه بندی: نکات و مطالب مدیریتی، 
ارسال توسط حسین كمیلی
جدیدترین اخبار بانک مسکن :                          
>> معرفی خدمات جدید موبایل بانک مسکن(شبا-بارکد و...) +لینک دانلود  - اطلاعات بیشتر در اینجــا
>>
معرفی همبانک مسکن-متصدی خدمات متنوع بانکی در دستان شما!! - اطلاعات بیشتر در اینجــا
>
> افزایش سقف تراكنش‌های مالی از درگاه‌های الكترونیك بانك مسكن-اطلاعات بیشتر در اینجــا
>> شرایط جدید ملک خریداری‌شده جهت دریافت وام خریدمسکن - اطلاعات بیشتر در اینجــــــا
>
> نرم افزار‌جدید موبایل‌بانک مسکن مبتنی بر سیستم‌عامل IOS-اطلاعات بیشتر در اینجــا
>> امكان ارسال پایا و ساتنا از طریق خودپردازهای بانك مسكن- اطلاعات بیشتر در اینجــا
>> برداشت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک مسکن!!! - اطلاعات بیشتر در اینجــــا
>
> آشنایی با سیستم پرداخت الکترونیکی عوارض - اطلاعات بیشتر در اینجــــــــــا


:. خدمات مشتریان بانک مسکن با شماره تماس66723015-021 پاسخگوی سوالات شما عزیزان
      در حوزه
خدمات بانکداری الکترونیک می باشد.
:. همچنین برای طرح سوالات خود در زمینه وام و تسهیلات بصورت تلفنی با شماره 61088-021
      دایره ارتباط با مشتریان بانک مسکن تماس حاصل نمایید.

:. بنده نیز در همین وبلاگ تا حد امکان پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهم بود . شما میتوانید سوالات خود را در این لینک ثبت نمایید:   http://hoseinonline.mihanblog.com/post/237 





در این وبلاگ
در كل اینترنت

کمک به کودکان عزیز سرطانی

ساعت اختصاصی وبلاگ


امروز :
اطلاع‌رسانی صوتی-تصویری
در وبلاگ حسین کمیلی

ادامه اطلاع رسانی بصورت ویدوئو-کلیپ
در پایین همین ستون
مطالب متنوع
موضوعات
آرشیو مطالب
امکانات جانبی(1)
اخبار گوناگون

امکانات جانبی (2)
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب ارسال شده: عدد
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :
  • پراکندگی جغرافیاییِ بازدیدکنندگان این وبلاگ
  • free counters Search Engine Submission - AddMe
    استــخدام

    آگهـــــــــی
    ادامه اطلاع‌رسانی صوتی-تصویری
    در وبلاگ حسین کمیلی